zondag 6 februari 2011

Mijn eerste blog..

Vandaag schrijf ik mijn eerste bericht op mijn eigen Blog.
Na een paar weken op blog's van anderen hebben rondgesnuffeld, leek het mij leuk om een eigen te gaan beginnen.
Zolang als ik mij kan herrineren ben ik gek op alles wat met intereur te maken heeft. Sinds een paar jaar trekt het landelijke mij heel erg.. het straalt rust uit.. En rust vind ik heel belangrijk als ik thuis kom van mijn werk.
Ik vind het erg leuk om meubeltjes die ik op de kop tik, of heb gevonden op te knappen en een leuk plekje te geven in mijn huis. Ook assesoires blijven bij mij nooit orgineel.. Alles kan geverfd worden, toch?
Ik hoop dat jullie het leuk vinden mijn blog te lezen en dat jullie een leuk berichtje plaatsen.

Veel liefs Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten